T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
SİVAS / MERKEZ - Mustafa Taki İmam Hatip Ortaokulu

Haberler

May

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, sadece son bir yılın değil, on yıllık uzun soluklu bir çalışmanın ürünü olarak ortaya çıktı.   Müfredat hazırlık sürecinde, çok uzun görüş alışverişleri ve kamuoyundaki yansımalar üzerinden analizler yapıldı, toplantılar düzenlendi. Bütün bu birikim, geçen yıl yaz aylarında bir veri olarak alındı ve bu veriler sistematik hâle getirildi.    Modelin beceriler çerçevesi oluşturulurken akademisyen, öğretmen ve diğer eğitim paydaşlarının katılımıyla yirmi çalıştay düzenlendi. Sonrasında her bir ders için oluşturulan ekipler, yüzlerce toplantı yaparak müfredatın hazırlıklarını tamamladı.    Sadece yaz aylarından itibaren bugüne kadar 1000'den fazla öğretmen ve akademisyen ile toplantılar düzenlendi, 260 akademisyen 700'ün üzerinde de öğretmen bu toplantılara sürekli katıldı.   Bunun dışında ilave olarak görüşlerine başvurulan akademisyenler ve öğretmenlerle birlikte 1000'in üzerinde eğitim paydaşı, ortak çalıştı. Bakanlık merkez teşkilatındaki bütün birimler de müfredat için yoğun çalışma yürüttü.    Bir haftalık askı sürecinin ardından "Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli", Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca son eleştiri, görüş, öneri ve paylaşımlar doğrultusunda revize edilecek ve son şekline ulaşacak.   Yeni müfredat, gelecek eğitim öğretim yılından itibaren okul öncesi, ilkokul birinci sınıf, ortaokul beşinci sınıf ve lise dokuzuncu sınıflarda kademeli şekilde uygulanmaya başlanacak.   "Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli" yeni müfredat taslağına ulaşmak için tıklayınız.

May

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, sadece son bir yılın değil, on yıllık uzun soluklu bir çalışmanın ürünü olarak ortaya çıktı.   Müfredat hazırlık sürecinde, çok uzun görüş alışverişleri ve kamuoyundaki yansımalar üzerinden analizler yapıldı, toplantılar düzenlendi. Bütün bu birikim, geçen yıl yaz aylarında bir veri olarak alındı ve bu veriler sistematik hâle getirildi.    Modelin beceriler çerçevesi oluşturulurken akademisyen, öğretmen ve diğer eğitim paydaşlarının katılımıyla yirmi çalıştay düzenlendi. Sonrasında her bir ders için oluşturulan ekipler, yüzlerce toplantı yaparak müfredatın hazırlıklarını tamamladı.    Sadece yaz aylarından itibaren bugüne kadar 1000'den fazla öğretmen ve akademisyen ile toplantılar düzenlendi, 260 akademisyen 700'ün üzerinde de öğretmen bu toplantılara sürekli katıldı.   Bunun dışında ilave olarak görüşlerine başvurulan akademisyenler ve öğretmenlerle birlikte 1000'in üzerinde eğitim paydaşı, ortak çalıştı. Bakanlık merkez teşkilatındaki bütün birimler de müfredat için yoğun çalışma yürüttü.    Bir haftalık askı sürecinin ardından "Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli", Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca son eleştiri, görüş, öneri ve paylaşımlar doğrultusunda revize edilecek ve son şekline ulaşacak.   Yeni müfredat, gelecek eğitim öğretim yılından itibaren okul öncesi, ilkokul birinci sınıf, ortaokul beşinci sınıf ve lise dokuzuncu sınıflarda kademeli şekilde uygulanmaya başlanacak.   "Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli" yeni müfredat taslağına ulaşmak için tıklayınız.

May

Okuyan Nesil Projesi kapsamında Sivas genelinde düzenlenen haftanın değişen saatlerinde öğrencilerimizle beraber gerçekleştirerek katıldığımız okuma etkinliklerimiz devam ediyor. Öğrencilerimiz bu saatlerde ufuklarını genişleterek bakıyorlar.

Nis

Değerler Kulübü Öğrencileri Öğretmenleriyle beraber Sivas Kalesine geziye çıktılar.

Nis

23 Nisan'ı coşkuyla kutladık.

Nis

Değerler Kulübü Öğretmenimiz ve öğrencilerimiz okulumuzun bir köşesini dha güzelleştirdiler. Kendilerine emekleri için teşekkür ediyoruz.

Nis

ÇEDES projesi kapsamında geleneksel çocuk oyunu alanlarımız  öğrenciler ve İlköğretim Matematik Öğretmenimizin emeğiyle renkleniyor.

Nis

Gerçekleştirilen Kadir Gecesi Programımız ile öğrencilerimizin bu önemli geceye ilişkin bilgi ve birikimlerinin üzerine eklemeyi hedefledik.

Mrt

Kütüphaneler Haftası'nda 6/A sınıfı ve Türkçe Öğretmenleri okul kütüphanesinde keçeden kitap ayracı yaptılar.

Kütüphaneler Haftası münasebetiyle okulumuzda panomuzu düzenledik, sınıflarda "Okuyorum, çünkü..."  etkinliğini gerçekleştirip öğrencilerin cevaplarını panomuzda sergiledik. Ayrıca "Keçeden Ayraç Yapımı" etkinliğini de gerçekleştirerek haftayı tamamladık.

Mrt

Anasınıfı A Şubesi Kütüphane Haftası etkinlikleri gerçekleştirdi.

Mrt

Görsel Sanatları dersinde öğrencilerimiz çoraptan oyuncak bebek yaptılar.

Mrt

Okulumuzda gerçekleştirilen deneme sınavlarının sonuçları gözönüne alındığında her kademede birinci olan öğrencilerimizle bir önceki deneme sınavındaki başarısını artırarak etkili olan öğrencilerimize ödülleri okul müdürümüz tarafından takdim edildi. Bizlerde kendilerini tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyoruz.

Mrt

Değerler Eğitimi Kulübü ihtiyaç sahibi okul arkadaşları için hediye hazırladılar. Emekleri için kendilerine teşekkürlerimizi iletiyoruz.

Mrt

18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü dolayısıyla gerçekleştirdiğimiz program öncelikle İstiklal Marşı ve Saygı Duruşu'nun ardından Kur'an-ı Kerim Tilaveti ile başladı. Daha sonra günün anlam ve önemini anlatan konuşma gerçekleştiren öğrencimizin sözleri ile bir kez daha tarihi hatırladık. Şiirlerin ardından öğrencilerimizin gösterileriyle anılar gözlerimizde tekrar tekrar canlandı. Emeği geçen tüm öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz. 

Mrt

Öğrencilerimizin geçtiğimiz zaman dilimlerinde gerçekleştirilen kazanımları hangi düzeyde kazandıklarını belirlemek ve eksiklerini gidermeye yönelik çalışmalar planlamak üzere kazanım değerlendirme sınavı planlanmıştır. Bu sınav, öğretim programlarındaki temel kazanımların ne kadar hatırlandığını, öğrencilerin ne kadar hazır olduklarını belirlemek için yapılmıştır.  Sınav sonuçlarına göre; öğrencilerin eksik oldukları kazanımlara yönelik iyileştirici çalışmalar planlanmaktadır. Ölçülen düzeye göre farklı etkinlikler ile kazanımların tekrar tekrar öğrenilmesi amaçlanmaktadır. Sınav sonrasında öğrencilerimizin eksik oldukları kazanımlar belirlenir ve eksiklerin tamamlanmasına dönük çalışmalar yapılır.