T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
SİVAS / MERKEZ - Mustafa Taki İmam Hatip Ortaokulu

Etiket Sonuçları: değer

May

Zaman kısaldıkça öğrencilerimizden gelen istek doğrultusunda öğrencilerimizin eksikliklerini farketmeleri ve gerçek bir sınav ortamı oluşturmaları için okulumuzda deneme sınavları yapıyoruz.

May

Öğrencilerimizin geçtiğimiz zaman dilimlerinde gerçekleştirilen kazanımları hangi düzeyde kazandıklarını belirlemek ve eksiklerini gidermeye yönelik çalışmalar planlamak üzere kazanım değerlendirme sınavı planlanmıştır. Bu sınav, öğretim programlarındaki temel kazanımların ne kadar hatırlandığını, öğrencilerin ne kadar hazır olduklarını belirlemek için yapılmıştır.  Sınav sonuçlarına göre; öğrencilerin eksik oldukları kazanımlara yönelik iyileştirici çalışmalar planlanmaktadır. Ölçülen düzeye göre farklı etkinlikler ile kazanımların tekrar tekrar öğrenilmesi amaçlanmaktadır. Sınav sonrasında öğrencilerimizin eksik oldukları kazanımlar belirlenir ve eksiklerin tamamlanmasına dönük çalışmalar yapılır.

Nis

Değerler Kulübü Öğrencileri Öğretmenleriyle beraber Sivas Kalesine geziye çıktılar.

Nis

Değerler Kulübü Öğretmenimiz ve öğrencilerimiz okulumuzun bir köşesini dha güzelleştirdiler. Kendilerine emekleri için teşekkür ediyoruz.

Nis

ÇEDES projesi kapsamında geleneksel çocuk oyunu alanlarımız  öğrenciler ve İlköğretim Matematik Öğretmenimizin emeğiyle renkleniyor.

Mrt

Değerler Eğitimi Kulübü ihtiyaç sahibi okul arkadaşları için hediye hazırladılar. Emekleri için kendilerine teşekkürlerimizi iletiyoruz.

Mrt

Öğrencilerimizin geçtiğimiz zaman dilimlerinde gerçekleştirilen kazanımları hangi düzeyde kazandıklarını belirlemek ve eksiklerini gidermeye yönelik çalışmalar planlamak üzere kazanım değerlendirme sınavı planlanmıştır. Bu sınav, öğretim programlarındaki temel kazanımların ne kadar hatırlandığını, öğrencilerin ne kadar hazır olduklarını belirlemek için yapılmıştır.  Sınav sonuçlarına göre; öğrencilerin eksik oldukları kazanımlara yönelik iyileştirici çalışmalar planlanmaktadır. Ölçülen düzeye göre farklı etkinlikler ile kazanımların tekrar tekrar öğrenilmesi amaçlanmaktadır. Sınav sonrasında öğrencilerimizin eksik oldukları kazanımlar belirlenir ve eksiklerin tamamlanmasına dönük çalışmalar yapılır.

Şbt

Öğrencilerimizin geçtiğimiz zaman dilimlerinde gerçekleştirilen kazanımları hangi düzeyde kazandıklarını belirlemek ve eksiklerini gidermeye yönelik çalışmalar planlamak üzere kazanım değerlendirme sınavı planlanmıştır. Bu sınav, öğretim programlarındaki temel kazanımların ne kadar hatırlandığını, öğrencilerin ne kadar hazır olduklarını belirlemek için yapılmıştır.  Sınav sonuçlarına göre; öğrencilerin eksik oldukları kazanımlara yönelik iyileştirici çalışmalar planlanmaktadır. Ölçülen düzeye göre farklı etkinlikler ile kazanımların tekrar tekrar öğrenilmesi amaçlanmaktadır. Sınav sonrasında öğrencilerimizin eksik oldukları kazanımlar belirlenir ve eksiklerin tamamlanmasına dönük çalışmalar yapılır.

Şbt

Öğrencilerimizin geçtiğimiz zaman dilimlerinde gerçekleştirilen kazanımları hangi düzeyde kazandıklarını belirlemek ve eksiklerini gidermeye yönelik çalışmalar planlamak üzere kazanım değerlendirme sınavı planlanmıştır. Bu sınav, öğretim programlarındaki temel kazanımların ne kadar hatırlandığını, öğrencilerin ne kadar hazır olduklarını belirlemek için yapılmıştır.  Sınav sonuçlarına göre; öğrencilerin eksik oldukları kazanımlara yönelik iyileştirici çalışmalar planlanmaktadır. Ölçülen düzeye göre farklı etkinlikler ile kazanımların tekrar tekrar öğrenilmesi amaçlanmaktadır. Sınav sonrasında öğrencilerimizin eksik oldukları kazanımlar belirlenir ve eksiklerin tamamlanmasına dönük çalışmalar yapılır.

Ock

Sivas İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün eğitim kademelerinden 6. sınıflarda gerçekleştirdiği ortak sınavlar  09 Ocak Salı günü kurumumuzda sağlıklı bir şekilde uygulanmıştır.

Sınava giren öğrencilerimize başarılar diliyoruz.

Ock

Sivas İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün eğitim kademelerinden 7. sınıflarda gerçekleştirdiği ortak sınavlar  03 Ocak Çarşamba günü kurumumuzda sağlıklı bir şekilde uygulanmıştır.

Sınava giren öğrencilerimize başarılar diliyoruz.

Ara

Milli Eğitim Bakanlığının eğitim kademelerden 6. sınıflarda gerçekleştirdiği ortak sınavlar  26 Aralık Salı günü kurumumuzda sağlıklı bir şekilde uygulanmıştır.

Sınava giren öğrencilerimize başarılar diliyoruz.

Ara

30 Kasım'da Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan tam kapsamlı değerlendirme sınavında okulumuzda ilk 5'e giren öğrencilerimize pasta ikram edildi. Kendilerini tebrik ederek başarılarının devamını diliyoruz.

Ara

Panomuz ile birlikte öğrencilerimize değerler eğitimini görsel ve duyusal olarak kazandırmaya çalışıyoruz.

Kas

Öğrencilerimizin geçtiğimiz zaman dilimlerinde gerçekleştirilen kazanımları hangi düzeyde kazandıklarını belirlemek ve eksiklerini gidermeye yönelik çalışmalar planlamak üzere kazanım değerlendirme sınavı planlanmıştır. Bu sınav, öğretim programlarındaki temel kazanımların ne kadar hatırlandığını, öğrencilerin ne kadar hazır olduklarını belirlemek için yapılmıştır.  Sınav sonuçlarına göre; öğrencilerin eksik oldukları kazanımlara yönelik iyileştirici çalışmalar planlanmaktadır. Ölçülen düzeye göre farklı etkinlikler ile kazanımların tekrar tekrar öğrenilmesi amaçlanmaktadır. Sınav sonrasında öğrencilerimizin eksik oldukları kazanımlar belirlenir ve eksiklerin tamamlanmasına dönük çalışmalar yapılır.

Kas

Ortak Matematik Sınavı okulumuzda sorunsuz bir şekilde tamamlanmıştır.

Ekm

ÇEDES kapsamında Aksu parkında mıntıka temizliği ve gezi etkinliği gerçekleştirdik.

Ekm

Ekim ayı değeri Edep-Saygı-Nezaket konusunda ayrıca İmam Hatip Okulları'nın kuruluş yıl dönümü etkinlikleri kapsamında Kılıçarslan ilkokulunu ziyaret ettik, ikram da bulunduk.

Ekm

Öğrencilerimizin geçtiğimiz zaman dilimlerinde gerçekleştirilen kazanımları hangi düzeyde kazandıklarını belirlemek ve eksiklerini gidermeye yönelik çalışmalar planlamak üzere kazanım değerlendirme sınavı planlanmıştır. Bu sınav, öğretim programlarındaki temel kazanımların ne kadar hatırlandığını, öğrencilerin ne kadar hazır olduklarını belirlemek için yapılmıştır.  Sınav sonuçlarına göre; öğrencilerin eksik oldukları kazanımlara yönelik iyileştirici çalışmalar planlanmaktadır. Ölçülen düzeye göre farklı etkinlikler ile kazanımların tekrar tekrar öğrenilmesi amaçlanmaktadır. Sınav sonrasında öğrencilerimizin eksik oldukları kazanımlar belirlenir ve eksiklerin tamamlanmasına dönük çalışmalar yapılır.

Haz

Milli Eğitim anlayışımız bilime odaklı, ulusal ve kültürel değerlere duyarlı, estetik değerlere sahip, nitelikli, ahlaklı bireyler yetiştirme doğrultusunda evrensel ve ulusal değerlerden beslenmekte olup bu değerlerin öğrencilere kazandırılması yolunda "Değerler Eğitimi Etkinlik Kitabı" hazırlanmıştır.

Hazırlanan etkinlik kitabında ele alınan değerler; ideal ve arzu edilen davranış veya yaşam biçimlerini ifade eden üst düzey kavramlar ve doğru kararlara ulaşmada bireylere yardımcı olan genel ilkelerdir. Güncellenen öğretim programlarında farklı olarak öne çıkan hususlar, değerlerimiz ve yetkinliklerdir. Disiplin alanlarının her birinde öğrencilere aktarılması hedeflenen 10 kök değer ve bu değerlere ilişkin tutum ve davranışlar belirlenmiştir. Kök değerler (adalet, sabır, saygı sevgi, sorumluluk, dostluk, dürüstlük, öz denetim, yardımseverlik ve vatanseverlik) kazandırılması hedeflenen değerler arasında öncelikli öneme sahip olan ve diğer disiplinlerle ortak olarak kazandırılması hedeflenen temel değerlerdir. Öğrencilerin hem ulusal hem de uluslararası düzeyde; kişisel, sosyal, akademik ve iş hayatlarında ihtiyaç duyacakları beceri yelpazeleri Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi (TYÇ) ile belirlenmiştir. TYÇ'de yer alan sekiz anahtar yetkinlik ise şunlardır: Anadilde iletişim, yabancı dillerde iletişim, matematiksel yetkinlik ve bilim/teknolojide temel yetkinlikler, dijital yetkinlik, öğrenmeyi öğrenme, sosyal ve vatandaşlıkla ilgili yetkinlikler, inisiyatif alma ve girişimcilik, kültürel farkındalık ve ifade."

Etkinlik kitabının amacı kök değerlerin bireylere kazandırılmasıyla bir yandan bireyin toplumsal hayata uyum sağlayarak dengesini bulmasına destek olmak bir yandan da toplumun kültürel özelliklerine katkı sağlamaktır. Hazırlanan materyalde yer alan farklı değerlere ait içerik, etkinlik ve uygulamalarda öğrencilerin yorumlama, çıkarımda bulunma, öğrendiğini karşılaştığı probleme yansıtabilme, karşılaştırma, ilişki kurabilme, analiz edebilme, eleştirel düşünebilme, düşüncelerini sentezleyebilme gibi üst düzey zihinsel becerileri kazanabilmesi ve tüm bu süreçleri etkili iletişim kurarak iş birliği içinde deneyimlemesi amaçlanmaktadır.  Aynı zamanda Değerler Eğitimi Etkinlik Kitabı ile öğretimin sadece bilişsel yani zihinsel öğrenmelerle sınırlı kalmayıp öğrencilerin duygu, tutum, değer, inanç gibi duyuşsal davranışlarının hepsinin geliştirilmesi yani eğitimin bütüncül olarak ele alınması da mümkün olacaktır.

Öğretim Programlarında Yer Alan Kök Değerler Temalı Etkinlik Kitabı'nda on kök değere yönelik yüz yirmi etkinlik yer almaktadır. Alan uzmanları tarafından hazırlanan etkinlikler; öğrencilerin ilgisini çekecek, birbirinden farklı özellikler içeren özgün çalışmalar şeklinde sunulmuştur. Etkinlikler öğretmenlerin uygulamasına yönelik sınıf içi etkinliklerdir. Her etkinliğin sınıf içi uygulama bölümü olmakla birlikte okul içi, okul dışı ve aile ile irtibatlı görevlendirmeler içeren etkinlikler de bulunmaktadır. Etkinlikler, öğrencilerin sınıf ortamı içerisinde daha çok eğlenerek öğrenebilecekleri, anlama ve anlatma becerilerini daha üst düzeye çıkarabilecekleri çok yönlü çalışmalar şeklinde düzenlenmiştir.

May

Öğrencilerimizin geçtiğimiz zaman dilimlerinde gerçekleştirilen kazanımları hangi düzeyde kazandıklarını belirlemek ve eksiklerini gidermeye yönelik çalışmalar planlamak üzere kazanım değerlendirme sınavı planlanmıştır. Bu sınav, öğretim programlarındaki temel kazanımların ne kadar hatırlandığını, öğrencilerin ne kadar hazır olduklarını belirlemek için yapılmıştır.  Sınav sonuçlarına göre; öğrencilerin eksik oldukları kazanımlara yönelik iyileştirici çalışmalar planlanmaktadır. Ölçülen düzeye göre farklı etkinlikler ile kazanımların tekrar tekrar öğrenilmesi amaçlanmaktadır. Sınav sonrasında öğrencilerimizin eksik oldukları kazanımlar belirlenir ve eksiklerin tamamlanmasına dönük çalışmalar yapılır.

May

Öğrencilerimizin geçtiğimiz zaman dilimlerinde gerçekleştirilen kazanımları hangi düzeyde kazandıklarını belirlemek ve eksiklerini gidermeye yönelik çalışmalar planlamak üzere kazanım değerlendirme sınavı planlanmıştır. Bu sınav, öğretim programlarındaki temel kazanımların ne kadar hatırlandığını, öğrencilerin ne kadar hazır olduklarını belirlemek için yapılmıştır.  Sınav sonuçlarına göre; öğrencilerin eksik oldukları kazanımlara yönelik iyileştirici çalışmalar planlanmaktadır. Ölçülen düzeye göre farklı etkinlikler ile kazanımların tekrar tekrar öğrenilmesi amaçlanmaktadır. Sınav sonrasında öğrencilerimizin eksik oldukları kazanımlar belirlenir ve eksiklerin tamamlanmasına dönük çalışmalar yapılır.

May

Öğrencilerimizin kişisel gelişimlerine yardımcı olmak amacıyla sene boyu birçok seminer faaliyeti gerçekleştirdik. Haziran ayı içerisinde gerçekleştirilecek sınav için mayıs ayı seminerlerimiz devam edecektir.

May

Öğrencilerimizin geçtiğimiz zaman dilimlerinde gerçekleştirilen kazanımları hangi düzeyde kazandıklarını belirlemek ve eksiklerini gidermeye yönelik çalışmalar planlamak üzere kazanım değerlendirme sınavı planlanmıştır. Bu sınav, öğretim programlarındaki temel kazanımların ne kadar hatırlandığını, öğrencilerin ne kadar hazır olduklarını belirlemek için yapılmıştır.  Sınav sonuçlarına göre; öğrencilerin eksik oldukları kazanımlara yönelik iyileştirici çalışmalar planlanmaktadır. Ölçülen düzeye göre farklı etkinlikler ile kazanımların tekrar tekrar öğrenilmesi amaçlanmaktadır. Sınav sonrasında öğrencilerimizin eksik oldukları kazanımlar belirlenir ve eksiklerin tamamlanmasına dönük çalışmalar yapılır.

Nis

"OKU-YORUM" Projesi kapsamında öğrencilerimizle beraber kitap okuma ve tahlil etme gibi çalışmalar yaprak öğrencilerimizde okuma bilinci oluşturduk.